lunedì 4 aprile 2011

Am intrebat



de Cezar Asofronie

Am întrebat poetul cum se naşte poezia,
Şi mi-a raspuns ca e aşa cum din susbtanţe s-a nascut chimia.
Am  întrebat olarul cum lutului da viaţă,
Şi mi-a şoptit că e asemeni, cum soarele din întuneric naşte dimineaţă.

Am întrebat o pasare cum aripa-i dă viaţă,
Şi mi-a raspuns ca e aşa, cum un copac capată scoarţă.
Am întrebat şi ploaia de unde-şi are ea izvor,
Şi mi-a răspuns că e la fel cum suferinţa e sursă lacrimilor.

Am întrebat natura cum din nimic se naşte,
Nu mi-a raspuns printr-un exemplu, a spus ca un miracol totul face.
M-am întrebat atunci pe mine, de unde sunt şi ce-mi doresc,
Şi mi-am găsit răspunsul: eu am un Creator ceresc.

                                         4 aprilie 2011
                                        

Nessun commento:

Posta un commento