venerdì 6 gennaio 2012

Doar Tu

de Asofronie Cezar


Am vrut sa aleg a intelege ce-mi vorbesti
Sa cred ca pot evita adevarul,
Ucigand ganduri, nascand intrebari,
Am vrut sa cred ca nu ma gasesti.

Lasam caderii zambete, traind intristari
Priveam ce ochi-mi orbeau...dar stiam...,
Stiam ca undeva, in ne-ntelesul meu este lumina,
Si ca-n lumina ascunse sunt binecuvantari.

Pierdeam minuni, credinta-mi fiind mica
Nimicnicia oferindu-mi doar teama si dureri,
Vorbeam fara a cantari cuvantul,
Cuvantul lovind,loveam fara frica.

Dar Tu m-ai iubit, iubind doar cu jertfa,
Facand sa pretuiesc lacrimi ce ascund bucurii...
M-ai prins de mana, oferindu-mi puteri...,
Puteri ce ma nasc in credinta, si-ngroapa un ieri.

Te laud ,si-n lauda mea doar Tu sa domnesti,
Cu versuri declarand iubirea, iubind sa jerfesc
Esti ce-am dorit facandu-ma sa fiu ce Iti doresti,
Din inima iti spun : Eu..Tata, Te iubesc.

Nessun commento:

Posta un commento